Kiterjesztett garancia
Mit jelent a kiterjesztett garancia?
A kiterjesztett garancia azt jelenti, hogy a termék forgalmazója a BHR TRADE Kft. az alap garancia idő mellé +1 év garancia időt nyújt a termék vevőjének a szolgáltatás megrendelőjének. A szolgáltatásba való bevonandó termékek körét a BHR TRADE Kft. határozza, meg és ezt külön jelöli a termékek mellett. A szolgáltatás külön térítés ellenében vehető igénybe.
Mire terjed ki a kiterjesztett garancia?
Csak olyan jellegű hibáról lehet szó, ami rendeltetésszerű használat mellett következett be, és nem érte a készüléket valamilyen károsító külső erőhatás (például: esés, törés, villámcsapás, stb.). A kiterjesztett garanciával, a jótállás időtartamát változtatjuk meg, ezt az időszakot nyújtjuk ki, melyen belül vélelem szól amellett, hogy a meghibásodás oka már az adásvétel pillanatában megvolt a készülékben, de csak később mutatkozik meg. A határozott idő elteltével a kiterjesztett garancia minden további értesítés nélkül megszűnik.
A kiterjesztett garancia érvényesítése:
A kiterjesztett garancia az elérhető szolgáltatástól függően +1 év lehet az alap jótállási időn felül. A kiterjesztett garancia kezdete minden esetben az alap jótállási idő lejártától számítandó.
A BHR TRADE Kft. minden esetben törekszik arra, a hibás termék szervizelését a lehető leggyorsabban teljesítse és a teljesítési időszak semmi esetre sem lehet több mint egy hónap.
A kiterjesztett garanciáért a vevő a farm24.hu honlapon feltüntetett árajánlatnak megfelelő összeget fizeti. A kiterjesztett garancia megszerzését követően a vevő elektronikus formában, e-mailben kapja meg az elektronikus úton kiállított számlát ami egyértelműen tartalmazza, hogy a szolgáltatás megrendelésre került. A szolgáltatás megrendelőjének joga van ezt nyomtatott formában is kérni. Ez esetben a BHR TRADE Kft. postaköltséget számolhat fel.
Kiterjesztett garanciát az a természetes és jogi személy igényelheti, aki a műszaki terméket magáncélú felhasználásra vásárolta és a termék első tulajdonosa. Kiterjesztett garancia időszaka alatt a vevőtől, illetve az vevőhöz való elszállításért a BHR TRADE KFT külön díjat számol fel míg a kiszállításért a BHR TRADE Kft. külön szállítási költséget nem számol fel.
A szolgáltatás a vásárlói elállástól függően működik. Amennyiben a kiterjesztett garancia megrendelője él az elállási jogával a megvásárolt termék tekintetében, úgy az kiterjed a megvásárolt szolgáltatásra is,azaz a BHR TRADE Kft. helytállása is megszűnik.
A kiterjesztett garancia kiterjed minden, a garanciajegyen, valamint a kiterjesztett garancia jegyen leírt feltételek szerinti gyártási és összeszerelési hibára. A kiterjesztett garancia csak arra a termékre vehető igénybe melyre a szolgáltatás megvásárlásra került. Az ilyen termékek beazonosításához szükséges a kiállított számla másolata, és amennyiben elérhető akkor a termék sorozatszáma. A kiterjesztett garancia körében javítható/cserélhető terméknek eredeti formájúnak sérülés és illetéktelen beavatkozástól mentesnek kell lennie.
Szerviz időszak, javítás, kicserélés:
A szervizidőszak kezdete az az időpont, amikor a BHR TRADE Kft. igazoltan, átvételi elismervény átveszi a terméket. A szervizelési időszak nem lehet több mint 30 nap.
A garanciális idő a termék működésképtelensége miatti szervízelés időtartamával meghosszabbodik. Az időtartam kezdete az az időpont, amikor a terméket a BHR TRADE Kft. átvette. Az időszak vége az a nap, amikor az ügyfél az értesitést e-mailen vagy tértivevénnyel megkapta, hogy a termék átvehető.
Abban az esetben, ha a termék nem javítható, a vevő jogosulttá válik a kiterjesztett garanciával bíró termék kicserélésére. A termék kicserélése esetén a vevő egy az eredetivel megegyező tulajdonságokkal rendelkező termékre jogosult. Amennyiben a szolgáltatás időpontjában a termékkel megegyező tulajdonságokkal rendelkező termék nem áll rendelkezésre, a BHR TRADE Kft-nek joga van egy azzal műszaki és gazdasági paramétereit tekintve hasonló terméket cseretermékként biztosítani. A technológiai fejlődés alapján, a cseretermék ára az eredeti termékénél alacsonyabb is lehet. A cseretermékre a kiterjesztett garancia az eredetileg megvásárolt termékre való szolgáltatás időtartamának lejáratáig érvényes.
A kiterjesztett garancia alapján a BHR TRADE Kft. a vevő részére készpénzben csak akkor szolgáltat, amennyiben sem javítás, sem csere sem lehetséges, úgy az ügyfélnek visszajár a termék vételára, azaz a vásárlást igazoló számlán feltüntetett összeg. Ha a kiterjesztett garanciával bíró termék nem javítható és cserélni kell, úgy a cseretermékhez is jár a kiterjesztett garancia minden külön jogcselekmény nélkül, az eredeti termékhez rendelt határidőig.
Érdekmúlással szűnik meg a kiterjesztett garancia, ha a termék megsemmisül, vagy törvényi vagy gyártói garancia alapján másik termékre cserélték. Amennyiben a vevő a terméket saját költségen javíttatja meg, a BHR TRADE Kft. szolgáltatást nem teljesít, pénzt nem fizet vissza.
Együttműködési kötelezettség:
A vevő a kár megelőzése érdekében az adott helyzetben általában elvárható magatartást köteles tanúsítani. A termékhiba bekövetkezése, de legkésőbb a tudomására jutása után azt haladéktalanul, legkésőbb 3 napon belül, telefonon a 061 99-88-214-ess telefonszámon, és írásban a BHR TRADE Kft. honlapján található e-mail címre (sales@bhrtrade.hu) vagy személyesen be kell jelentenie. A BHR TRADE Kft. helytállásának feltétele, hogy a vevő a kármegelőzési és kárenyhítési kötelezettségének, valamint a bejelentési kötelezettségének eleget tegyen.
Ha a szolgáltatási igénybevevője indokolatlanul kéri a termék szervizelését, úgy a BHR TRADE Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a szervizelés és a szállítás költségét a vevőnek kiszámlázza.
A kiterjesztett garancia szolgáltatás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe.
Ha a kiterjesztett szolgáltatással érintett termék a vásárlástól számított 12 hónapon belül három alkalommal is kijavításra szorul, úgy a vevőnek jogában áll a vásárlástól való elállásra. A vevő felmondhatja a kiterjesztett garanciát a vásárlástól való 30 napon belül.
Szolgáltatásból való kizárás feltételei:
Kezelési útmutatójában leírtak be nem tartása következtében fellépő károsodás.
Ipari célú felhasználás során bekövetkező károsodás. Rendeltetésszerű, rendszeres használatból eredő fokozatos elhasználódás, korrózió, oxidáció vagy lerakódás hatására keletkezett károkra, üzembe, illetve újra üzembe helyezési költségekre,
karbantartási, beállítási, ellenőrzési, módosítási, tisztítási költségekre,
valamint ezekkel kapcsolatban felmerülő károsodásokra.
Szoftvermeghibásodásból, illetve szoftvervírusokból és adatvesztésből eredő károkra és áramkimaradás okozta károkra-
Tervezési vagy gyártási hibákra, melyek miatt a gyártó a terméket javításra, illetve cserére visszahívta.
Károsodott vagyontárgy további használatát nem befolyásoló értékcsökkenésből származó károkra, esztétikai hibákra; elmaradt haszonra, a kedvezmények elvesztéséből adódó kárigényekre, bármely következményi kárra.
Előszereteti értékre (az előszereteti érték valamely vagyontárgy szubjektív értéke, amely értéket személyi, érzelmi okok alapozhatnak meg, pl. az elhunyt rokontól kapott, valójában jelentős dologi értéket nem képviselő tárgy);
Cserélhető, rövid élettartamú fogyasztási cikkekre, mint pl. biztosítékok,
elemek, akkumulátorok, lemezek, kazetták, merevlemezek, memóriakártyák, illetve bármilyen adathordozók, patronok, toner, szoftver, szíjak, kefék, izzók és fénycsövek, távirányítók, játékvezérlők, egerek, nyomtatófejek, illetve kiegészítő felszerelésekre, melyek nem a készülék alkotóelemei, de szükségesek annak üzemeltetéséhez, mint pl. akkumulátortöltő.
Esztétikai elemekre, mint pl. fogantyúk, burkolatok, gombok, jelvények
vagy logók, és más olyan kisebb károsodásokra, melyek nem befolyásolják a termék használhatóságát, mint pl. karcolások, horpadások és hasonlók;
Olyan hibákra, melyek abból erednek, hogy a biztosított vagyontárgyat az eredeti hiba észlelését követően tovább használták.
A termékhez helytelenül csatlakoztatott elektromos-, gáz- vagy vízellátás hibája miatt vagy ezek miatt bekövetkező üzemzavar okán fellépő károkra.
A berendezések károsodására, amennyiben a biztosított nemtesz eleget a gyártó által, a használati utasításban előírt, rendszeres,évi legalább egy alkalommal – szakszerviz által – történő karbantartási kötelezettségének (a karbantartás elvégzését számlávalszükséges igazolni, és azokat a biztosítási időszak végéig meg kell őrizni);
Háború, invázió, külföldi ellenség cselekedetei, ellenségeskedések vagy háborús cselekmények (függetlenül attól, hogy hivatalosan hadat üzentek vagy nem), polgárháború.
Állandó vagy ideiglenes birtokfosztás, amely olyan elkobzás, katonai
célra való igénybevétel vagy rekvirálás eredménye, amelyet törvényes hatóságok foganatosítanak;
Lázadás, sztrájk, zendülés, szeparatista cselekmény, katonai- vagy népfelkelés, forrongás, ellenforradalom, forradalom, katonai vagy jogbitorló hatalom, statárium vagy ostromállapot, vagy bármilyen olyan esemény vagy ok, amely statárium vagy ostromállapot kihirdetését idézi elő.
Bármilyen szervezet nevében vagy azzal kapcsolatosan cselekvő személy vagy személyek által elkövetett terrorista cselekmények, ideértve azok biológiai vagy vegyi fertőzéssel, rakétákkal, bombákkal,gránátokkal, robbanóanyagokkal elkövetett cselekményeit is.